090

Tror aldrig jag varit såhär fattig förut. När man säger "Nä jag har inte råd" så brukar man mena typ "Nä jag har 500 spänn men dom kan jag inte slösa på det där". Men numera menar jag verkligen att jag inte har råd. Jag har 50kr. Dom ska jag nog köpa bussresor för. Jaja vem bryr sig. Det är mycket som händer nu också. Katten fyller år om 9 minuter, bara en sån sak. Vad ska jag bidra med till firandet när jag har noll kronor? Ett glatt humör kanske. Min dygnsrytm kommer bli helt messed nu när jag jobbar kväll ibland och dag ibland. Hur lever man så?

Just nu jobbar jag bara och annars är jag trött. Ska på några möten nästa vecka också. Det är det som händer i mitt liv. Just ja det sjukaste i livet hände mig denna helg. Något man kan berätta för barnbarnen än en gång. På tal om barn har jag fått reda på att det finns sparade dagböcker från min döda mamma. Jag lever Meredith Grey's liv. Men bravery är inget som lever i min kropp. Babbel. Nu ska jag gratta katten om en minut och sedan gå och lägga mig. Imorgon jobbar jag tidigt ju!
Elin

Kommentarer
Postat av: mysnfysnfisn

fick fundera vad det skulle vara för någon historia som du skulle berätta för barnbarnen. men nu minns jag HEHE

2010-08-12 @ 00:04:28
Postat av: jenko

va jag vet inte!! du måste berätta för mig sen

2010-08-12 @ 01:04:53
Postat av: Anonym

jag vet då verkeerligen inte så det får du säga i helgen, guud vad spännande med dagböckerna. gud gud gud!

2010-08-12 @ 10:19:18
URL: http://evsnoevis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0