Hej patrik

Denna dag har jag spenderat med en av mina bästa vänner evelina och hennes syster kajsa och hennes unge bella. Ett helt släktkalas. Jag borträknad alltså. Får man förresten ha tre bästisar? Fan vad skönt att reglerna ändrats från barndomen. Annars skulle jag vara tvungen att skriva många brev med "Jag kan inte vara bästis med dig längre för jag är bästis med Linnea/My/Evis nu". En bra dag har det varit iallafall. Mat, färga hår och gråta. Diskutera döden hinner man alltid också av någon anledning. Igår var vi i degersjö(?) där det var mörkerkurragömma på en strand. Linnea försvann i mörkret och bilresan hem var bättre än själva strandkalaset. Åkte sedan buss med reggae-busschauffören som jag alltid lyckas göra när jag är full och gick sedan en promenad med patrik. Så imorgon blir det back to plaza! Kanske sista gången vi ses för detta år. Skönt

liten elin

liten evis


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha tack och lov är man inte kid längre!



jag trodde först det var jag på första bilden, gud jag älskar alla dina kort du har. eller, alla är väl inte speciellt snygg men dom är så roli o se!! :)

Pussis!

2010-08-16 @ 08:07:37
URL: http://evsnoevis.blogg.se/
Postat av: patrik

hej elin, det var kul att ses!

2010-08-16 @ 20:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0