Idag gör jag inget

Idag gör jag inget. De flesta helger gör jag något, men idag gör jag inget. Köpte (fick) en ben&jerry's som jag tänkte kunde sysselsätta mig ikväll. Den tog slut på en sekund. Wtf I say. Jag är så sjukt velig. Kanske världens mest veliga människa. Hatar att bestämma saker. Vet att jag troligtvis kan åka och träffa mina vänner om någon timma eller så, men ändå tänker jag att jag kanske stannar hemma så jag orkar inte klä mig eller sminka mig. Jag vet dock att dom kommer ringa mig och jag kommer bli världens mest stressade människa och gråta och tycka synd om mig själv för att jag "hinner inte" träffas. Well din jävla idiot, sätt igång då
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0