menskortet

Idag diskuterade jag och niklas tjejers hemliga supervapen. Nämligen menskortet. Det funkar till allt. Förut var det oftast när man inte ville vara med på idrotten men det går oftast till det mesta. När man inte vill göra något - "nej jag har mensvärk" osv. Det funkar bäst på pappor, dom backar direkt man drar fram det gamla mensvapnet. Ja det var väl ungefär det enda positiva med blodbadet.

Idag jinxade jag mig själv. Jag råkade säga att jag blir mycket piggare av att jobba eftersom jag cyklar genom världen varje dag. Så nu är jag dödens död trött. Det som är jobbigt är att jag alltid bestämmer mig för att göra saker innan jag ska sova. Oftast är det att lyssna igenom en skiva eller fem och det tar ganska lång tid. Jag vill ju sova. Sååå... Tagga

En väldigt random bild som ligger bland mina webcamfoton. Jag är ful och gör något konstigt och jag vet inte var bilden kommer ifrån. Det ser iallafall ut som att jag är trött så jag kan bara skriva "Jag just nu."/Elin

Kommentarer
Postat av: evelina naturligt fin

haha puss gullet



det var nog rätt det du sa om bilden på mig, finns mest bara "TJENA DETTA ÄR MINA FINA 20 TÄNDER" bilder på mig.

natural is the best. im the best, pussis

2010-08-18 @ 08:30:36
URL: http://evsnoevis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0