stackars mig

nu brast mitt hjärta

Kommentarer
Postat av: L

hahahaha helvete :(

2010-09-01 @ 11:35:28
Postat av: Anonym

jag tycker ni alltid borde skriva vem som skrev inlägget annars blir era trogna läsare förvirrade. kanske tillochmed fulingen på bilden läser er blogg och blir förvirrad över vem av er tre som tycker han gjorde så ditt hjärta, vem du nu är, brast.

ser ni, nu blev säkert även ni förvirrade och det var inte min mening men så går det när man förvirrar trogna läsare genom att inte alltid skriva vem som skrev.

pussiiiiiiiiiis på er alla tre jag ligger i sängen och är förkyld och mitt huvud håller på sprängas och jag fick bara för mig att jag aldrig skulle sluta skriva, men nu slutar jag pussis ska sova ett tag.

för att ni inte ska förvirras...... (hahah)

/Evelina den fina

2010-09-01 @ 15:57:41
URL: http://evsnoevis.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha goomman det var jag som skrev det :D

2010-09-01 @ 20:36:34
Postat av: Anonym

uuh han ser exakt likadan ut :(

2010-09-02 @ 17:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0