söndag, 29 augusti

jag vill inte vara i sverige längre, jag vill åka bort igen. jag saknar inte min säng längre utan jag vill tillbaka till min hårda säng på hotellet och det var inte 28-33+ utan det var aldrig under 40++++ kan ni förstå hur varmt det är? det går nästan inte att leva då. när solen gick ner kunde det dock sjunka till 38 grader.

jag vill inte heller sitta ensam i sverige i ett gult fult hus utan jag vill ha mitt hotellrum och mina vänner och vår pool hos mig. jag saknar syrsorna också my, elin, bella och jennifer! trots att dom var så äckliga och stora och levde om som in i helvitte. en gång låg det en fet syrsa i vårt rum, den hade blåst in och låg på rygg och sparkade med benen. de va inte trevligt men de va lite kul och nu fnissar jag åt det. den var verkligen jätteful och äcklig.
här är den :(
det kommer fler bilder från vårt lilla äventyr i alanya också. håll utkik kompizar! piis
/L

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha gumman. Jag vill också tillbaka. Har blivit dyyyyyyyyyngen förkyld nu. Vaknade och var död. Puss och Kram SeS På Stan///Din Vän Och Polare Elin

2010-08-29 @ 11:28:57
Postat av: fridaS

haha linnea jag vill slå dig, LOVE U AND MISS U!

2010-08-29 @ 13:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0