alla åker till hemavan på nyår men vi åker till obbola

Facebook består bara av "nu drar vi till hemavan!" just nu. Fan vad tråkigt. Det är ju o-block som är the place to be i år. Igår och idag städade jag linnet och katt ur hennes lägenhet. Slutet på en era. Det var fett drygt men vi gjorde klart skiten och sedan kom grannarna med tequila. Fattar inte var denna vecka tagit vägen men känns ruuulit att det är nyår imorgon iallafall. Pussar och kramar!!!



förra nyår spenderade vi på ett hotellrum. Linneas ögon var fucked up och det är dom detta år igen. Traditioner! /elle

Kommentarer
Postat av: Anonym

ni måste ringa storasyster evelina en plingiling om ni beger er till umet senare on the kväll! Pussis och kramis

2010-12-30 @ 17:38:47
URL: http://evsnoevis.blogg.se/
Postat av: Anonym

och jag sitter vid datorn hela denna kväll och går in på eran blogg 4 gånger i timmen så har redan tröttnat på detta inlägg. dagar som denna borde ni tänka på mig och uppdatera mer. :( Pussis

2010-12-30 @ 23:31:53
URL: http://evsnoevis.blogg.se/
Postat av: Anonym

och nu kom jag på att ni säkert är less på mina tusen komentarer så därför kommer här en till där jag säger förlåt för dom ska inte göra om! haha pussiiiiis heeeejjjsis. (elin jag är sådär du vet som jag blir när jag brukar skriva till dig och hjärnan inte tänker eller hänger med utan jag bara skriver och skriver och skriver och allt är bara skit.)

2010-12-30 @ 23:33:09
URL: http://evsnoevis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0