allting har förändrats men du finns kvar

Snart ska jag duscha för första gången på hur länge som helst. Vi är ju inte världens fräschaste serveringspersonal iallafall. "-När duschade du senast? -Tjaaa var väl i söndags -Aa jag minns inte ens" Dessutom har jag inte haft tid att kamma håret så mina dreads i nacken är inte okej nu. Nu är jag så jävla trött också så jag vet inte om jag kommer orka kamma ut dom idag heller. Och imorgon är det helg!? Vad i skogarna! Hade världens längsta diskussion idag om vilken dag det var, vet inte var denna vecka försvunnit. 


Vet att det är old news men detta är det finaste jag hört. Låten finns på spotti vilket är bra för jag pallar inte att se lasses tryne, men petter är en rosenknopp i videon. Gooooos!!!/Elin

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha tiden 1.21, vad gör han? snygg dansen. jo jooooo vettuu joooo jag har ju skatat med petter vettuuuuu!!! helvete så kul det var! :D :D :D

han är så snygg petter. petter och jag,vi är goda vänner... polly

2010-12-02 @ 23:13:41
URL: http://evsnoevis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0