big L.O.L

the biggest lol moment jag någonsin har varit med om hände ikväll. jag hade iallafall bråttom hem från jobbet för jag skulle till johanna på födelsedagsfika. så pappa skulle hämta mig. jag står och väntar och väntar och väntar. ingen pappa. telefonen ringer och det är ett okänt nummer och en turk i nallen som svamlar och jag hör inte vad han säger. plötsligt är pappa i luren och säger att bilen har stannat men turken ska skjutsa hem oss. han skulle sluta jobbet på tio. en halvtimme senare är vi på väg mot vår bil som står på holmsundsbron, vi fick draghjälp hem av honom. luuuuuuuuuuuuuuuuuuuul, inget fika. men han var snäll iallafall. 

my

Kommentarer
Postat av: johanna

haha, rolig story!

du är så välkommen i morgon gummaan

2010-12-01 @ 22:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0