de e över nu

Igår städade vi ur på jobbet och söp oss sedan fulla. Det var sista dagen igår och det spårade ur, vilket kanske inte var så otippat. Alla ville blanda drinkar och shotar till varandra vilket också gjorde så att alkoholen aldrig slutade flöda. Till slut satte vi eld på alla shotar också. Älskar att sebbes reaktion till isas "NEJ INTE KISSA PÅ BALKONGEN" var "Höh! Kolla no hands!!". Såg just att jag fick med mig en flaska skumpa hem också. Dats wassap

Lite jobbeligen bilder:

legenden om den försvunna julgranen


x-men




min födelsedagspresent!!!


Isas födelsedagspresent till mig: jag behövde inte städa toaletterna


dukarhoran!!!

diskhoran!!!


julbord varje dag (kike födelsedagsbrownies uppe till vänster)


smörhoran!!! kaffehoran!!!


på golvet: the kitchen_bitch
/Elinoo

Kommentarer
Postat av: izzzz

åh slaskis. är typ lite ledsen!

2010-12-23 @ 18:54:44
URL: http://isakol.blogg.se/
Postat av: Anonym

det ser roligt ut jag vill också vara era jobbarvänner pussiiiiis

2010-12-23 @ 19:26:07
URL: http://evsnoevis.blogg.se/
Postat av: L

vad säxi ni är i jobbar kläderna

2010-12-23 @ 20:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0