Elin Maria Hagberg

Idag fick jag brevet om att jag officiellt bytt efternamn. Har tydligen hetat det ända sedan den 10:e november utan att jag vetat om det. Blev sjukt nöjd över att jag hann innan jag fyller 19. Då när jag berättar om det senare i livet så kommer alla tänka "vilken stark karaktär denna kvinna har, hon fyllde arton och bröt sig lös", jag kommer bara nicka och hålla med fast innerst inne vet jag att det bara var en vecka innan min 19:e födelsedag. Lite läskigt var det dock att gå in på hitta.se och söka efter sig själv och se att jag blivit borttagen. Elin Norman försvann som en vind. Men nu är ju jag här; den nya, förbättrade, Elin!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha du är rolig jag gillar dig! :) Elin hagberg, vem är det? En ny finurlig tjej att lära känna. spännande. pussis pussis hälsningar sandström anna du vet evelina

2010-12-06 @ 20:30:20
URL: http://evsnoevis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varför bytte du namn?

2010-12-06 @ 22:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0