fjantlinnet

nej jag håller inte mitt ord.  jag klarar inte av att hålla mig borta från _bLoGgen.  jag måste bara skriva lite nu. Elin, idag är jag arg och förbaskad. och jag lyssnar på artic monkeys som du sa att man ska göra när man är förbaskad och det känns väl lite bättre sådär. men jag har varit irriterad och dryg hela dagen. Vill skrika och bita någon, då skulle det kännas bättre. Känner mig som en fjantgubbe som sitter och surar. Snart kommer pappa hem med ella och jag måste bli glad, annars tycker jag synd om min familj ikväll. ojoj nu kom jag på att jag bakade en kladdtårta tidigare idag också. ojojojoj nu kom lillkissen till mig också. dryga lilla tjejen. jag ska krama om henne tills ella är hemma, då kan hon få byta av

 

Elin hoppas du har haft en bra julafton och hoppas du har en bra kväll och natt./L

Trackback
RSS 2.0