svar på fråge

Det var någon som frågade varför jag bytte efternamn, jag kan förklara för er som inte känner mig.

Jag har velat byta efternamn jättelänge dels för att reppa morsan som inte lever längre och dels för att Hagbergs-släktet dött ut i vår släkt och det finns hundra miljoners norman-människor. Det finns numera tre stycken som heter Hagberg och det är jag, min kusin och min moster. Alla vi tre har bytt till det efternamnet. Har aldrig riktigt tagit tag i hela grejen förrän en kväll med de två kumpanerna mostra och kusin samt lite vin. Vi skrev ut blanketter, skrev under dom, skrev SKATTEVERKET på kuvertet och postade det. Done and done!

Insåg just att detta är första gången vi svarar på en läsar_fråga på bloggion. Jag tog svar-på-fråge-oskulden! YES
/Elle

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas det var skööönte ;)

2010-12-07 @ 12:23:14
URL: http://evsnoevis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0