the hjärta och smärta eller more songs of pain

Idag känner jag mig så sjukt sliten. Känns som att jag inte är van vid att dricka alkohol, har varit helt förstörd hela dagen. Kan också bero på att jag igår irrade omkring i tretton timmar i alla dessa minusgrader innan jag tog mig hem, eller att jag ramlade och DOG. Hela kroppen känner ba neeeej jag vill inte leva längre. Har en fläskläpp också. Och igår var jag btw med om den hemskaste nära-våldtäkt-upplevelsen hittills. Men jag klarade mig utan sår förutom i själen. Btw, my och linnet, kommer ni ihåg paljettflickan?



PS: Detta kunde ha varit jag ikväll (minus jennifer) men här mår man dåligt och måste stanna hemma... fuck life
xoxo elle

Kommentarer
Postat av: Anonym

men gud!!! hahaha, nej jag minns inte :((

2010-12-06 @ 10:45:14
Postat av: L

hahahahaah jooooo satan jag minns

2010-12-06 @ 11:29:23
Postat av: elin

kan du snälla berätta. jag känner igen namnet och att det är nån brud men jag kommer verkligen inte ihåg händelsen!

2010-12-06 @ 18:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0