they got cars big as bars

nej, julskivan var verkligen inte kul. tycker inte om när dom spelar två låtar hela kvällen och att det typ blir en lokalfest. lördag gjorde så att helgen vart helt ok ändå. skönt att bara sitta med folk man känner och bli full, de va gött

igår träffade jag fyra små gammrävar också. vi åt gött och jag har inga julklappar kvar att köpa nu, gött!
idag bakade jag julgodis, jag lyckades jättebra och de blev gött! men god jul på er!!!! för jag tror inte att jag kommer skriva något mer nu, till efter jul! god juul god jul god jul
här bjuder jag på både bilder och en jullåt bara för att det är jul. den här låten är från elin, jag och mysan /L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0