brinn hjärtat brinn

Idag var jag på stan och fick bajs på byxan av en fågel. Tänkte "fan vad häftigt, vad är oddsen?" men det var äckligt och grönt. Igår var vi hos Palej och diskuterade framtidsplaner. De orden som användes mest var avatar, dinosaurie och vampyr. Hade trevligt med fiske i fredags också där vi snurrade runt i ringar på vattnet pga brist på kunskap om båtens motor.

I lördags var det sjukt mycket folk ute på krogarna. Har ingen aning varför men det var kul iallafall. Tony var ett barn och ville inte sluta bada och jag hjälpte en tjej på toaletten så jag fick en date med en irländare. Och i helgen ska jag tillbaka till mitt gamla hood och hänga med gamla bekanta! Jag och my brukar prata om hur mycket våra liv sket sig men jag tror fan att jag säger farväl till våran lilla tvåmansgrupp för ett tag.

/Elin

Kommentarer
Postat av: sistaaaaaaaah

word up

2010-07-19 @ 21:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0