men dra åt skogarna

Tänkte lägga ut en film från Jay-Z men jag orkade inte lägga ut den på internet. Det var fett iallafall! Idag skulle jag sola men direkt jag gick ut började det dunka i mina munsår och jag kände hur dom växte. Blir inge färg på kalaskulan detta år heller verkar det som. Iallafall tänkte jag ta tillfället i akt att åka och jobba en snabbis men när jag kom dit så märkte jag att trapphuset jag skulle städa var mycket större än jag trodde. Så det blev ingen snabbis. Och jag svettades som en gris och gamla människor stod och tittade på mig. Jobbigt var det iallafall men annars har jag roligt som fan nu! Livin the goooood life /Elin


Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar tröjan :(

2010-07-07 @ 23:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0