kan inte ta öge av dig

Hela min dag har gått ut på att jobba och cykla. Gillar inte när vädret är såhär lönnigt. Man tittar ut och ser att det blåser och är mulet också kommer man ut och svettas ihjäl i sin höstiga outfit. Lönnsommar. På måndag börjar jag jobba hela veckorna och sen är det inte länge kvar tills det nya jobbet börjar. Och på fredag får jag lön! Aiiiaiiiaiiiiiiiiii rooooomba!!! Förresten så åker alla till trästock imorgon utom jag. Vet inte varför jag börjat bli en avvikare från gänget. Det bara blir så. Men sånt är ju hälsosamt! Ikväll har jag haft otroligt tråkigt... Har roat mig med massvis med konstiga grejer

Titta här evis; Jag kan med båda men den ena är bara lite svårare

Elin

Kommentarer
Postat av: L

det gick ju inte att göra på andra sidan!!

2010-07-22 @ 11:18:57
URL: http://onineo.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha braaa Elin! Det tar sig! Snart är du lika duktig som mästarn! ;D

Helgen kommer bli bra och glöm inte badkläderna, vi borde nattbada, det låter alltid så mysigt!

2010-07-22 @ 12:14:30
URL: http://evsnoevis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0