tuesday mornin blues

Jag har haft en bra helg. En av de bättre. Jag sa till evis att "det var bra att jag avslutar mitt lediga liv med en sånhär helg", så bra var den alltså. Jag gjorde bland annat inbrott i ett hus med hjälp av en soptunna. Flög in genom fönstret förbi persienner och blommor hur smidigt som helst. Har druckit alkohol med gamla bekanta och umgåtts med nära och kära. Nu har jag börjat mitt arbetsliv istället. Jag kom på igårkväll att jag inte skulle stöta på my och linnea på kanske veckor så därför var jag tvungen att cykla på en visit till deras berghemkollektiv. Klockan fyra kom jag på att jag ville hem så jag cyklade hem igen och var mörkrädd i timmar efteråt. Ikväll blir det möjligtvis ett ölhäng och snart blir det korv i ugn!

'
Snart är det vinter igen alla dumjäklar

/Elin

Kommentarer
Postat av: Anonym

jävlar vad denna blogg uppdateras BRAAAAAAAAA med tanke på hur många ni är som äger den!!!!

/besviken stolt läsare.

2010-07-28 @ 02:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0