viggo

Ja, fuck you elin. Blade andersson kommer att kicka ditt ass. Midsommar är nu lite klarare. Verkar bli hur fint som helst. Elin, tro inte att du kommer ha roligt. Släkten är värst!
Idag gjorde jag och min vän ett desperat försök att sola. Vi klev upp tidigt och la oss i solstolarna. Bella hade tjocktröja och jag hade en tshirt. Jag var tvungen att hämta en handduk för det var för kallt. Nordanvindarna förstör mitt liv. Men vi klarade i 13 minuter sedan gick vi in.
-------------------------------------------mymymymy

Kommentarer
Postat av: elin

varför vill du förklara krig mot mig??? Kommer fortsätta vara snäll iallafall

2010-06-24 @ 20:35:38
URL: http://onineo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0