cry me a river för fan

Äntligen är jag hemma från skolan. Vi har jobbat med våran slututställning som börjar imorgon och fy vad slit för något så fult. Men jag skyller på att vi haft för lite tid... Jag har strukit tre saker från min to-do-list idag och upptäckte att jag inte har så fasligt mycket kvar som jag trodde. Jag fick tårar i ögonen och jörgen likaså. Han är min mufasa

Kan aldrig förstå att jag är så blödig. Varje gång jag tänker på att jag kommer lämna midde så blir jag så himla ledsen i hjärtat. Vilken sjuk hatkärlek

Elin

Kommentarer
Postat av: Anonym

ysch jag får typ också ont i hjärtat av att tänka på hur jobbigt det borde vara för er :(

2010-05-26 @ 09:12:45
URL: http://evsnoevis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0