skräck

Jag och jana var ute på en kvällsprommis. Jag berättade tidigare idag för mina vänner om en dynggravid igelkotte. Vi gick förbi där, för att se om den var kvar. Den såg levande ut. Inte mosad. Vi bestämde oss för att kasta något på den, för att se om den var levande eller ej. Jana kastade grus och den rörde inte på sig. Vi sprang äcklade där i från med obehagliga rysningar längs ryggen, vi sprang med samma tankar i huvudet. Den hade inte rört på sig. Det såg så äckligt ut. Den ligger kvar där och gruset tyger dess rygg. Döda igelkottar är bland det obehagligaste jag vet.
my

Kommentarer
Postat av: elin

gattdämit! sätt på den ett koppel och dra den efter dig på stan vettja

2010-05-19 @ 12:30:01
URL: http://onineo.blogg.se/
Postat av: ev

haha roligt elin!

jag såg en mosad igelgotte igår, på vägen. USCh håller med om att döda kottar är diiiskusting!

2010-05-19 @ 18:58:35
URL: http://evsnoevis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0