alltså HELT ärligt

jag kollade igenom min bilddagbok. lite nostalgi
Denna tid älskade vi vct-tröjor gummorna (miss dattanyang btw)
favvotröjan, ~minns~denna bild, linnea skämdes!!
Hatkärlek till fotolektionerna på fredageftermiddag
världens jobbigaste lektioner
vart e ni? saknar skolan endast för detta
denna dag var typ den bästa i hela våra liveh, första gången jag duschade och sminkade mig full
Också världens bästa dag
satan så grymma tjejer vid julegranen, minns dock inte vad vi skulle visa i granen
minns när vi hade världens mest ~spårade~ förfest med lillziz
jag har varit med på mcyket vimmelbilder men denna är nog den fulaste ever
jag saknar elles hiss där vi har tagit miljoner spegelbilder och bakisdagar i hennes säng ju
'
vart är du vct????? roligt valborg btw
 
Det var allt från oss under några år tillbaka. WTF HENDE????????!

my
 
rip bullen
 
 
Trackback
RSS 2.0