har du knullat med kökshoran

Är fan helt förstörd sen gårdagen. Har svinont under brösten sen jag lutade mig över stängslet, glömmer bort ibland att det är därför och hoppas på att det är växtvärk men inte fan har man sån tur inte. Idag var det fars dag och min bästa gulligaste lillebror kom hem och hade köpt en tårta åt pappa. Fy fan så bäst och gullig man kan va. Och vad han förvånar mig hela tiden. Har tagit fram min gamla ipod som jag aldrig använder och blir nykär i tiger lou. Inte många band som jag dedikerar en tröja åt. På tal om tröja upptäckte jag just att tröjan jag har på mig nu luktar kräks... Fresh. Tur att det inte är min hehe puss och kram chrille

En bild på två nämnda saker; Min tiger lou tröja och mina bröst. Detta var dock fyra år sen, lovar att dom har växt sen dess... Brösten alltså

/Elin

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha

"Har svinont under brösten sen jag lutade mig över stängslet, glömmer bort ibland att det är därför och hoppas på att det är växtvärk men inte fan har man sån tur inte."

så tänkte jag ge er en applåååååd för ni varit så bra på uppdatera, rena rama julafton en dag som denna! pussis

2010-11-14 @ 23:38:50
URL: http://evsnoevis.blogg.se/
Postat av: elin

Haha yes! varsågod gumman!

2010-11-14 @ 23:48:34
Postat av: Katt

Elin har de verkligen gjort det? Hmm

2010-11-16 @ 23:35:38
URL: http://katsjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0