läs inte det här :- P :-P om ni läser det kommer något ~skumt~ att hända

Idag my, kom jag att tänka på när du och jag vad på stan och hängde utanför frasses hehehe nä skoja. men när vi var på stan efter skolan bara och inte ville hem. men vi var skithungriga så vi var tvungna att dra hem för ingen av oss hade pengar. Men då ser vi azizi på stan, som är en gammräv från robban.  han hade en restaurang där men min morsa hazzla honom så nu är det hennes.

 

Jallfall så tvingar my mig att fråga honom om han kan göra en pizza åt oss för han jobbade på den där restaurangen som är på vasaplan. eller det är två som är bredvid varandra. tre kronor och typ ronjas. jag venne men ni förstår säkert vilka jag menar! jag springer i alla fall fram till azizi och ba ”hejsan kompiz! visst jobbar du på tre kronor nu. kan inte du bjuda på en pizza?” azizi blir glad och säger att det går jättebra och att vi bara ska gå dit och säga att han betalar imorgon.

 

jag och mysan blir jätteglada och springer hela vägen till tre kronor. men när vi är på vasaplan kommer vi inte på vilken av restaurangerna det var han sa att han jobbade på. vi bestämmer oss för att det är den som är närmast pressbyrån. så vi går in och ba "tjenare!!! azizi som jobbar här ska bjuda oss på en pizza och betala dig imorgon” och han fattar nadamas och jag och my står bara där och då säger jag typ ”jag lovar det är sant. ” och han ba ”JAHAAAAA, DU MENAR PRAKTIKANT SOM KOMMER IMORGON. JA HAN KANSKE HETER SÅ!!OK, DE BRA.” jag fattar nadamas men säger jaaaa preciiiiiiiiiis. och då säger han att det är lunch och att vi kan slå oss ner. så vi går och sätter oss och får pizzan och börjar keka sen kommer jag och my på att vi sitter på fel pizzeria och att killen i kassan trodde att vi kände praktikanten som skulle börja imorgon och att han heter azizi, men det gjorde han säkert inte alls. Vi blev iaf jättenervösa och drog. han började kolla lite ~skumt~ på oss också

 

det var väl en rolig historia? och visst hade man glömt bort den lite my? det var kul också! vi var dock rädda i typ ett år. men man kan ändå göra så. om man är jättehungrig och håller på att dö och inte vill hem. gå bara till en pizzeria och säg att ali betalar imorgon. det finns nästan alltid någon som heter ali

 

btw, kan säga att jag är sämst på att skiva långt, det här var långt för mig. jag hoppas ni förstår mig kompizar. imorgon ska vi förresten på rex, jag hoppas det blir kul. har faktiskt aldrig haft så himla kul på rex men det kanske blir imorgon, vem fan vet! he är värt ett försök kanske!!!!

 

Hejsvejs

/L

Trackback
RSS 2.0