lycklih

Jag hade den bästa drömmen ever i natt, jag måste berätta för jag är alldeles lycklig nu. Elin hade hittat ett hiphopfik som hette p2 där det bara hängde hiphoppare och musiken var bara hiphoP. Sedan skulle vi på festival, vet dock inte vilken. Men i den där festivalen så var man i en badpark som påminner litelite om umelagun. Där alla festivalmänniskor badade och alla var jättefulla och JAG hade den bästa fyllan i mitt liv. Jag sprang runt i bikini och en blöt, kort och trasig tshirt. Sedan vaknade jag och somnande om men när jag började drömma igen så fortsatte jag på dag två av festivalen. Då hittade vi dicke, robin, hana, morgan och alla. Vi hade den beste titen i hele våre liv.

kjam my

Kommentarer
Postat av: elin

hahah om man kunde spola tillbaka till den titen... då skulle man göra dä

2010-11-17 @ 13:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0