putser fönstig

Stackars alla er som ba besöker och besöker oss på lillbloggen också står det de nada och vi är ba helt tråkiga. Jag vill veta vilka ni är. Fattar inte vilka det kan vara som tycker att detta är så intressant. Jag vet iallafall att en kille som heter Patrik gillar oss. Hejhej patte!

Idag har jag varit helt knäpp i skallen och bara sagt massa konstiga saker. Tror att det är för att jag inte hann varva ner innan jag somnade. Vi var knäppa och sedan somnade vi bara. Sedan vaknade jag och var fortfarande knäpp. Har putsat fönster hela dagen och spanat på en kille med snygga byxben. "When do you get of?" ungefär. Nu är jag bara jättejätte trött och läääääääängtar till helgen som FARIKEN

Jag och isa har köpt matchande outfits som vi kan gå på stan i och vara ett äkta kärlekspar! Nä det var inte sant men visst ser jag ut som en jätte i jämförelse? Och hjulbent. Och isa har en lång buk haha
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0