avskedsfest

Igår hade vi avskedsfest och det var jätteroligt. Vet dock inte vem jag var med eller vad jag gjorde hela kvällen för jag kan inte komma ihåg att jag umgicks med någon. Blev sådär cpskadat full så att man kan göra vad fan som helst. Fick just ett sms om att jag hade bitit någon, vet inte vad det är med mitt fylle-jag och att bita folk. På peace and love bet jag my hur många gånger som helst. Nu fick jag ett till sms där det stod att jag bitch-slapat också. Inte seriöst alltså... Det var med kärlek. Hur som helst önskar jag att kvällen igår inte gick så fort som den gjorde så jag hann vara med lite mer. Som lekledare var vi ganska upptagna typ halva kvällen också. Snart åker Jennifer, Anton, Sanna och Max iväg vilket känns dötrist. Men sånt är ju livet

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0