En hälsning till danne på restaurangen från Linnea och My

flora jag beskärde bort din quasimodo rygg för jag tänkte att du kanske ville det hehe:- P du har ju ingen på riktigt så det skulle inte gjort något om jag inte hade tagit bort den men tänkte va lite snäll iaf. fast vi alla vet att du egentligen har en jättefin rygg. ~kramar om~ hehe som på bilden
detta är en bild från trästock som jag aldrig sett förr. då kom jag på hur kult vi hade också. och att jag och my
fick en ny vän som ville vara med oss. hoppas allt är bra med dig danne
/L

Kommentarer
Postat av: my

i miss you

2010-10-06 @ 18:00:46
Postat av: flora

beskär bort mitt fula ansikte också. jag ser ju inte ut så på riktigt! ALLA MÅSTE VETA DET

2010-10-06 @ 18:12:16
URL: http://floralh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0