happi halloween

Igår hade jag, my och jesper förfest hemma hos katt. Vi var så desperata på att hitta en fest att vi hamnade i en lokal på röbäck med typ tio st småtrosen. Just innan vi skulle åka fick vi veta att det var en maskeradfest så jesper gjorde några calls och fixade buzinezz och snart kom tre grabbar med utklädnader åt oss. Jag var harry potter gone bad, my var en bumbibjörn och jesper var Evert. Inget av plaggen hörde ju ihop så vi såg bara förjävliga ut. När vi kom till festen var vi mitt bland sexiga poliser och lättklädda djävular och ändå tyckte alla att vi var bäst klädda. En tjej kom fram till mig och sa "Gud vad kul att se några som har satsat med sina outfits!" Ja men eller hur, svarade jag.  Hon fortsatte med ett "Ja ni ser ju inte ut som någon annan här." Det hade hon ju iochförsig jävligt rätt i. Bra jobbat av oss!

Ikväll är det the big party och alla ska ha jättekul. Själv jobbar jag hela kvällen. Nu ska jag sova så jag pallar./Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0