hoppet is no more

Det är alltid någon som blir avtänd när jag byter hårfärg så ni får ba ge er... I'm a heartbreaker asså. Sen ser jag tydligen ut som världens sämsta idol-tjej också vilket inte känns helt hoppfullt så jag tänkte göra en liten kontaktannons.

- Jag gillar att kramas
- Passar tydligen inte i någon hårfärg så jag är snart flintis
- Jag är snäll
- Jag är dålig på att laga mat, städa, diska, tvätta men är villig att lära mig om du är villig att älska mig
- Siktar på att gifta mig och skaffa barn snarast

Låter jag intressant? Hör av dig till [email protected]

/Ellzan

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha du är så rolig sötis Elin.

I misschU and i wanna kisschU. vad är det förresten, knas. Men vi ska ses snart kanske på söndag??

2010-10-07 @ 09:50:07
URL: http://evsnoevis.blogg.se/
Postat av: Anton

Men hallå?? jag bjöd ju ut dig på dejt igår men då var det du som bangade. :/ sen så tycker jag att du ser ut som en sexybitch i din nya hårfärg. du är som man säger: hårfager

2010-10-07 @ 11:39:03
URL: http://asiainabackpack.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0