jävla alexander och jävla jesper

elin says:
jaa nåt sånt
haha jag började gråta när jag läste mys blogginlägg :(
linnéa says:
vilket?
elin says:
det nyaste om alexander och jesper
linnéa says:
omg
ser det nu venta
elin says:
haha ååååååååååååå jag gråter fortfarande
linnéa says:
hahahah åååååååååh
vad hemskt jag vill tillbaka vad sker har aldrig tänkt på att vi hade det så jävla underbart och vi älskade varandra mest i världen
elin says:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa haha aaaaaaaaaaa jag kan inte sluta gråta!!!!
linnéa says:
hahaha jag skrattar bara med det gör ont i hjärtat :(
gråter du fortfarande elin`?
elin says:
haha ja :(
elin says:
haha jag började gråta när jag läste mys blogginlägg :(
linnéa says:
vilket?
elin says:
det nyaste om alexander och jesper
linnéa says:
omg
ser det nu venta
elin says:
haha ååååååååååååå jag gråter fortfarande
linnéa says:
hahahah åååååååååh
vad hemskt jag vill tillbaka vad sker har aldrig tänkt på att vi hade det så jävla underbart och vi älskade varandra mest i världen
elin says:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa haha aaaaaaaaaaa jag kan inte sluta gråta!!!!
linnéa says:
hahaha jag skrattar bara med det gör ont i hjärtat :(
gråter du fortfarande elin`?
elin says:
haha ja :(

Ser ni vad ni gör med mig? Var fan är ni!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0