jesus

Vad fan håller man på med när man är full egentligen. Hade sjukt kul igår men vad fan min ångest har dödat mig i en vecka nu. Igår var vi på rex och gleeeed på dansgolvet. Dom har det halkigaste dansgolvet i världen. Jag och linnet fixade in två brudar helt gratis och sedan var kvällen slut typ. Vet inte var tiden for. Efter det var mys liv borta och jag försökte desperat ta mig hem men det slutade med att vi tog en taxitur runt hela stan för att sedan ha roliga-historier-maraton hemma hos katten med pojkarna. Vaknade av en kör av snarkningar, pip från brandsläckaren och att någon låg och fes. Sedan var alla smygvakna och livet sög. Ingen mat och en redig bakfylla.

Ikväll är det corona men jag känner mig alldeles för hängig för det. Sen är det dom där satans vimmelbilderna också...


Denna gång var det dock linnéa som var linslusen
/Elin

Kommentarer
Postat av: frissam

ni var angels!

2010-10-09 @ 19:44:21
Postat av: isaaaah

kul att jag ser likadan ut på alla bilder (L)

2010-10-10 @ 02:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0