filfen gick nyss förbi med sina barn

Igår lämnade mina vänner mig ensam på corona, för jag rymdes inte i deras taxi. Jaha, inga pengar på mobilen eller på kortet. Som tur var träffade jag nya vänner som skulle åka till stan. En kille låtsades vara en hund så han smet in i backluckan och voffade som en hund. När vi väl åker i taxin så kommer vi fram till att ingen i taxin känner varandra och vi hade the time of our lifes. Vi fnissade hela vägen och jag fnissar nu när jag berättar det för att det var så roligt. 

men hur gick det för hunden?
Hunden släpptes ut på frasserundan och kom senare in på max för att leka i lekrummet som tyvärr var stängt. 

my

Kommentarer
Postat av: frida

haha jag älskar ditt skratt my

2010-09-26 @ 16:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0