gör en ruta så blir allt bra

Idag låg jag och sov också ringde det från jobbet. Första gången jag blivit glad av jobbet. Till evis kan jag ju säga att det var den där gull-birgitta som ringde. Hon ba "Vi är så himla nöjd med dig! Jag ringer när det är personalfest!" Haha tur det för innan hon ringde var jag sur.  Iallafall så var vi på midde idag och ordnade lite saker. Jag trodde att det ändå skulle vara ganska skoj att träffa lärarna och bara typ känna in gammskolan men fy faaaan vad tråkigt det var. Fick typ ångest direkt jag gick in genom dörren. Jag satt bara och funderade på hur jag pallade att gå ut trean. Så otroligt tråkigt. Det var ju lite synd. Menmen nu längtar jag bara efter min lön och någon som ska föda mina barn. /Ellelel

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa hon hade sagt det till mamma också, vad kul!! :D duktiga elin!

När jag läste först trodde jag du for på personalfest och fyyyyfan så tråkigt det var haha.. jag ba oj vad drygt

men vad gulligt av henne att du ska få åka på sådan, haha!! vuxet

pusssiiiiis samma känsla var det för mig när jag for på besök på midde, skedde en gång och aldrig mer

2010-09-14 @ 23:47:14
URL: http://evsnoevis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0