hejehejjehj

Jag städade mitt rum ikväll, vilket betyder att jag sprang ut och in genom mitt rum ett tiotal gånger. När jag är klar lägger jag mig på sängen och tänker fan va skönt inget mer att göra. Sen ser jag en jättestor lapp sitta på dörren


Haha jag är ju fan bäst. Hur fan visste jag att jag skulle jättejätteglömma att jag skulle kamma håret idag? Och att jag ens glömmer bort att jag satt upp en påminnelse till mig själv samma dag. Det tyckte jag var skoj. Aja nu har jag kammat mig iallafall. Vill bara tillägga att jag har världens bästa vänner!
Elinpelin

Kommentarer
Postat av: L

tokstolle! pussii<33

2010-09-02 @ 10:28:09
Postat av: jenjen

hahaha, åh <3

2010-09-02 @ 15:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0