If you feelin like a pimp nigga, go and brush your shoulders off

på fredag ska vi alla tane lugnt eller jobba. jag ska jobba men vad gör de, det känns bra. och elin det ska bli kul att se dig på lördag, vi måste ses. på lördag ska jag också ta med min tolvåriga syster till umeå city för hon vill köpa kläder med mig och det kommer bli kult och spännande. tänk om hon vill köpa sin första bh eller något omg vad ska jag göra då????? jag kommer att börja fnissa och gråta
nu ska jag inte göra något. jag ska bara vänta på flora
/L

Kommentarer
Postat av: elin

Haha helwitte vad kul det skulle va! du borde försöka få det att hända. typ säga att du var i hennes ålder när du köpte din första bh eller nåt... Jag vill att vi ska dricka på lördag! Är jättetaggad på hela denna helg och är helt uppe i det blå. Kan äntligen köpa saker som jag behöver och jag är bara lycklig!!!! Vi gör nåt riktigt jävla kul på lördag :) pax!!!!!! pusspussss

2010-09-23 @ 19:38:03
Postat av: evis

Eller sin första stringtrosaaaaa. Det köpte jag när jag var tolv.. eller elva?

2010-09-23 @ 20:01:22
Postat av: flora

haha ne fyfan linnea! du får inte köpa en bh. jag hade fan topp på mig länge! ingen bh innan det börjar puta ut under tröjan

2010-09-24 @ 07:15:17
URL: http://floralh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0