jag saknar

jag tänkte göra ett jag-saknar-inlägg
Först av allt så saknar jag danne, danne som erbjöd sitt tält, sin sovsäck och sin bil så jag och linnea kunde få sova relativt varmt på trästock. Danne my man, i miss you, where are you? När vi ändå talar om trästock kan vi tala om trästocks-kissie.
Hon är inte alls lik kissie och jag undrar hur den historian kom till.

Jag saknar min klass, vi som lovade att vi skulle styra hundra klassfester i sommar. Nu är vi splittrade och några har till och med flytt landet eller förflyttat sig mot huvudstaden. Men bra kämpat mp3b.

Jag saknar att göra någonting, i sommar var jag också arbetslös men i sommar gjorde vi massa saker, som att sitta i parken hela dagen. Nu gör jag nadamas och det suger dick!


Jamen självklart så saknar jag ju sommaren, jag är inte jätteförtjust i kyla. Såå, sommar. Då tänker jag på peace and love och då saknar jag festivalen och pizzan, omg american take away in my heart. Jaa, till och med smutsen, svetten och de två timmars sömn som man lyckades få saknar jag. Inte bajamajorna dock, låt er brinna i helvetet


Jag minns också att elin fick en kartongkant i ögat som gjorde svinont för henne. Och när jag tänker på svinont tänker jag på mina fötter på balkvällen. Herrejesus. Balen var det roligaste jag har gjort i mitt liv. 


Jag saknar roliga efterfester som håller på fram till morgonen. Jag tror vi har blivit gamla och inte orkar med efterfester längre för det var sjukt längesedan jag var på efterfest, eller en rolig iallafall där alla älskar varandra och har roligt och skrattar. Därför lägger jag upp en film på en efterfest i somras som var himla rolig. Filmen är väldigt dimmig, ~*men det var vi också*~



Jag saknar johannes lägga i sommar också. Där låg vi i sängen och åt chip, choklad, bananer i ugn, pizza, cola och litervis av pepsi. En dag så ville vi busa och kasta vattenballonger från balkongen på folk som gick förbi. Johannes skulle filma men han var sämst. Några fullträffar fick vi in dock var det glest med folk så vi gav upp. Vissa nätter fylldes med spya och ytterst konstiga frågor om varför johannes aldrig fiser och varför det sitter en vägg i soffan. Men väggen var tyst.


Men nu kan vi inte vara griniga för att det är vinter heller. Det ska vara vinter i hundra år nu. Så jag saknar alla våra födelsedagsfirande. Alla vi förutom katt fyller år på vintern. Våran krogtid äger rum på vintern. Då har vi alltid roligast. Så jag saknar lite krogtider med födelsedagsfirande och gratis öl.

Nu orkar jag inte skriva ned något mer, piiz out

Big M



Kommentarer
Postat av: elin

Haha är det jag som filmar på första filmen? Och jag älskar när vi kastade vattenballonger. Tänkte på det igår!!! Och att johannes är sämst och filmar i väggen och blir rädd och släpper ner persiennerna hahaha

2010-09-30 @ 18:05:21
Postat av: Anonym

vad fiint inlägg! Jag och sebbe flytt ju ihop imorgon, så då kan ni få efterfesta hos oss i vinter!!

2010-09-30 @ 18:13:05
URL: http://evsnoevis.blogg.se/
Postat av: Väggen

Väggen känner sig sjukt träffad på ett känslomässigt plan faktiskt...Även den har känslor! Fast den var så tystlåten av sig.

2010-09-30 @ 19:02:51
Postat av: Elin

Haha men gud jag fattade inte det där med väggen först! Fan förlåt :(

2010-09-30 @ 19:28:18
Postat av: Anonym

Haha, ingen fara hörru! Väggen tar inte åt sig, utan Väggen skrattar numera åt sitt irrationella beteende den där kvällen:)

2010-09-30 @ 19:41:13
Postat av: my

haha ja, den kvällen var kul! vi behöver inte nämna ditt namn. jaa vad roligt evis

2010-09-30 @ 22:31:48
Postat av: Anonym

MEN VI FÅR STYRA VINTRIGA KLASSFEZTER ISTÄLLET DÅ OM ALLA KAN PALLRA SIG HEM =DD



p.s läskiga grottan var på ersboda!!!! d.s

2010-10-01 @ 11:45:48
URL: http://sveedis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0