:P

Nu missade jag min buss och även mitt seminarium så plötsligt har jag ännu en timme att göra ingenting. Igår sörjde vi i en park och gick sedan på jakt efter ett dancefloor men utan lycka. En snubbe stoppade några hallon i en mojito och sen slog det till i skallen. Har fortfarande inte duschat. Kommer typ inte ihåg sist jag tvättade håret. Efter jag slutade skolan så slutade jag typ bry mig. Går alltid på stan i gamla trasor och utan smink numera. Förlåt mig, jag vet att jag ser ut som ett rat men just nu kunde jag inte bryyyy me mindre. Eftersom jag hela tiden trott att det skulle vara fredag idag så är jag sjukligt taggad på imorgon. Det kommer nog bli kult

Igår höll jag förresten ett bajspapper i min hand som inte var mitt eget. Det var inte det fräschaste jag varit med om

Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0