spiderman

Igår var jag med anton och chrille och drack folle så det ilade i mina öron. Väldigt obehaglig känsla. Iallafall så satt jag och väntade på att anton skulle hämta upp mig och kom då på att jag skulle leta efter en mössa. Då hittar jag en såndär rånarluva eller vad dom heter. Har alltid haft lite fördomar mot människor som har på sig sånna. Och jag hade rätt. Man kan ju inte andas i sånna? Känns konstigt att täcka över hela ansiktet med tyg också. Utom om man kanske ska råna någon. ELLER om man vill kyssas som spiderman. Jesus så häftigt. För övrigt så lever linnea också på denna blogg men hon lämnar alla sina inlägg i utkastet istället för att publicera dom. ~spårad~

OBS! Vände på bilden och inte mig själv. Var för svårt att hänga i taket

/Spiderelin

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah vilken fiin!

2010-09-29 @ 13:30:10
URL: http://evsnoevis.blogg.se/
Postat av: Anonym

kolla bilderna jag lagt upp på bloggen, gamm fin classic

2010-09-29 @ 13:38:32
URL: http://evsnoevis.blogg.se/
Postat av: L

haha käften nu va

2010-09-29 @ 14:53:03
Postat av: Anonym

Du har skön stil, man skrattar.

2010-09-30 @ 02:16:08
Postat av: Anonym

Dina inlägg är så finurliga att man skrattar lite gott för sig själv.

2010-09-30 @ 02:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0