tvättdag

"Fokusera på tystnaden istället för att irritera dig på den", detta kläckte evelina ur sig när vi inte kunde sluta prata om knäppa saker inatt. Det funkade och jag somnade på en sekund. Ibland är hon smart den där jäntan. Innan det provade vi också med att hon sjöng en godnattvisa för mig och det var väldigt behagligt. Ska anställa någon som kan ställa upp på sånt. Annars då? Jooodu tackar som frågar! Jag är pank och måste gå under jorden. Jag fick den lilla lönen igår och nu är den slut pga att jag till min förtjuuuusning fick en oväntad räkning. Tack gud jag tyck om dig. Nästa gång jag får pengar ska jag iallafall färga håret brunt! Spännande va? Och just ja, jag funderar på en vit månad. Men vi får se hur det går

Pelin

Kommentarer
Postat av: Anonym

hello there jag var sjukt smart igår. Om man ändå var övertrött jämt, livet vore så mycket lättare! Haha

Mamma och jävla drog tårtan. gosi gos, nu är jag sugen på våra idol fredagar även om det är lite i hemlis vi kommer ha sådana!



Puss och kram JOOOOOOOOOOOOOOOHODU, nog snodde du äpplen. erkänn pussis.

ps. Jay-z och föreställningen var fin och mr muskle var gott när vi var i stockholm

2010-09-16 @ 17:52:59
URL: http://evsnoevis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0