well, I got down on my knees, and I pretend to pray

jag ska fly från landet innan vintern kommer! jag vägrar att bo här om det ska bli den kallaste vintern på tusen miljoner år. jag dog ju nästan förra året. jag ska gå i ide i robertsfors och efter jul sticker jag. kanske inte till ett så mycket varmare land och inte heller något som ligger långt bort, men norge får duga. jag måste bara ta tag i det

och ja, jag är hemma ikväll. jag mår inge bra! att må dåligt är det värsta jag vet och huvudvärk på det gör inte saken bättre. vädret var skit när jag vaknade och då blev jag ledsen, plus att jag mådde skit. jajajaja det kommer fler lördagar med mina vänner!!
 
kan också säga en till sak nu när allt börjar gå nedförs och bli grått och trist att jag har haft världens bästa sommar med världens bästa vänner. jag har inte jobbat ett skit utan jag har tagit vara på den korta korta sommaren vi har. och jag e så jevla gla för de
shu bre, jalla bye, gonatt fuck alla er B)
/L
 
Trackback
RSS 2.0