du kommer skrapa dina knän

grattis till alexander som har tagit militärexamen och grattis till mig som just kom hem från jobbet. idag var jag med om en busskrock, mannen i personbilen klarade sig iallafall fint. tänka sig vilka hemska äventyr bussarna tar mig på. jag har varit med om ett dödsfall också, en gammal man fick hjärnblödning. snart dör väl jag. pappa överraskade mig med världens godaste kycklingsallad när jag kom hem och katrina har till och med hängt tvätten. plus att jag har gjort hundra saker idag:
  • cyklade till jobbet
  • cyklade hem från jobbet
  • åt lunch ute i solen och satt där jättelänge
  • åkte buss till nus
  • gick till ålidhem
  • fikat med jobbet
  • varit på ålidhemsskolan
  • väntat
  • gått på ica 2 gånger
  • åkt taxi till holmsund
  • gjort stuvada makaroner och stekt korv
  • åkt buss hem till obbola
kram från my

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0