kalas

Det händer så himla mycket roliga saker nu för tiden. Det bästa är att det är så varmt att man nästan aldrig behöver va inomhus. Bland andra roliga saker så har vi hunnit med att fira linnea som fyllt the big 20. Vi överraskade henne med ballonger och presenter och tårta osv och det roligaste var att hon blev så himla glad. Finns mycket att tycka om hos den flickan

Anledningar att älska linnea:

Hon är nästan alltid optimistisk
Hon är pålitlig
Hon är en av mina absolut roligaste vänner
Hon skickar sms som "Visst ses vi ikväll min fina lilla blomma" när hon vet att jag är otaggad
Hon säger att jag är hennes black-girl-kompis. Ghettosystrarna...
Hon är den som medlar fred när det tjaffsas om småsaker. Jag är den krångliga och hon den lättsamma som får mig att förstå att när jag nojar upp mig är det egentligen ingen big deal. Vi passar som handen i handsken. Hon är den alla vill va med och vara som. Bästa bästa linnea! Grattis igen, lite i efterskott. 

/elin

Kommentarer
Postat av: linnet

elin du är väldens finaste och bästa! jag älskar dig min lilla blomma. vi rings ikväll

2011-04-30 @ 11:53:56
Postat av: norea

men så himla fint! och sant.

2011-04-30 @ 12:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0