angående bloggen_91

jag skrev ju förut ett hejdå-inlägg här pga att ingen av oss haft någon lust med denna bögblogg. men sen var jag väl lite överdramatisk och ringde till linnea och ba NU SKITER JAG I DET HÄR!!! Men vem fan bryr sig. man skriv väl när man får lust för fan. så jag tänkte bjuda på lite mobil. kramen då från elle gumman


lorina förbaskad på café


bella rutinpetar öge på café


en vän som nu är försvunnen och linnea som ständigt dyker upp i bakgrunden på bilder




zötizen i arbetsklädn



jävla rolig förfest


vet inte när detta hände... är jag typ flickan med dom flashiga tightsen eller?


köpte matchande jackor fint va??




bet av mig tungan

Kommentarer
Postat av: L

bra elin förfan man skriv föfasiken när fan man vill känn jag jallafall!!!!!! tydligen du oxå!

2011-02-14 @ 09:23:50
Postat av: L

vill kräkas när jag ser sista bilden. äckligt nå så jävulskt

2011-02-14 @ 09:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0