jag vet vilken dy hon varit i

Denna helg har varit tråkig och jobbig men samtidigt knäpp och rolig. Har hänt så mycket flummiga saker. Igår var vi på fest i ett hus där det i källaren fanns alla etniciteter i världen. I rummet bredvid var det fjortisfest med spårade kastruller. Själv trivdes jag bäst på övervåningen. Vi åkte med en skön taxisnubbe och väl ute så blev jag tagen som gisslan hela kvällen av ett serioustalk. I fredags blev inget som jag tänkt mig men det är kul att man kan skita i livet ibland. Annars då? jooovars nu ska alla flytta och jag måste nog göra samma sak. Måste bara styra upp livet först. Hejzan 
/elle

Kommentarer
Postat av: Katt till mysan

Det kommer att vara sjukt värt tycker jag!

2011-02-07 @ 13:51:04
URL: http://katsjo,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0