nu är jag tillbaka en snabbis

hej vänner, det har kliat i fingrarna att skriva lite i bloggen och jag hade inte ambitionen att starta en ny blogg som elin och linnea. hoppas den här kommer vara back in buissiness snart. bilden är från corona om ni inte såg alla miljoner vimmelbilder som jag fick vara med på, tack du! vad gör jag nu undrar ni kanske? jag gör fan ingenting, jag är tyyp arbetslös men ändå inte. jag vill bara dra någonstans och jobba, typ norge. då skulle jag kunna hälsa på min bror och bli rik samtidigt. dock har jag ju mitt GyMkOrT i två månader till. men om någon vill åka så följer jag. på fredag så ska vi sörja och fira att eric åker till riksgränsen, jag gissar på att vi åker på corona så jesper får sina quinnor, jag erkänner dock att jag hade kul där i fredags. men kul att talas vid i ett enkelriktat samtal mina fina pullhönor.

kram från my

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0