baby was a black sheep, baby was a whore

Jag har nu 28 st spellistor på spotify och ingen ordning i någon av dom. Glömmer bort var jag stoppar saker och ting. Hela jag är ett kaos. Mitt rum är det värsta jag sett och jag gör inget som jag ska. Idag ringde dom från ett jobb och ba ja we want you baby men vi måste kolla igenom ditt brottsregister först. Blev fan rädd för ni vet jag är ju en såndär gangster. Men jag var helt clean! Kändes skönt. Hmm aja blickar ut över mitt golv och känner inget hopp... Men vem bryr sig. Man lever ju bara en gång. Imorgon ska jag btw träffa linn som är en såndär vän som jag alltid har kvar men nästan aldrig har någon kontakt med. Hon har även alltid haft överseende med mina perioder då jag varit dum i huvet. Vi blev bästisar som små och nu går vi på date 13 år senare. Det kallar jag tålamod! (från hennes sida.)  Kjam 


/elinoniniuo

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad roooligt! :) Pussis

2011-01-03 @ 22:26:36
URL: http://evsnoevis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0