din mamma är en hora och kommer alltid att förbli

rackarns rabarber vad länge sedan det var jag skrev något här! glömmer nästan bort att den är min också. ibland blir det så att dagarna bara rusar förbi och det kan gå flera dagar utan att jag inte gör ett skit.  men ändå känner jag mig upptagen och stressad. nu är jag faktiskt stressad på riktigt för att jag måste skriva en massa skit till min jobbcoach som ska vara inskickat och klart imorgon. men när jag är så stressad som jag är nu, stänger mig kropp och hjärna bara av. Jag orkar inte ta stressen, så jag dör bara. nämen jag vet inte varför det blir så. jag blir som förlamad och bara sitter inne på fb utan att göra något när jag egentligen kan sitta och göra klart allt. jag måste nästan vara så stressad att jag kan börja gråta för att få något gjort. Jag vet att jag kommer vänta till imorgon då klockan kanske är tio på kvällen och börja skriva. så höll jag på i gymnasiet också. usch det är det dummaste och drygaste jag vet och jag tror aldrig att jag kommer sluta med det. ojOjoJojOj vad sjukt det var att skriva om att jag höll på så i gymnasiet btw. jag är så himla gammal nu. det är jag också stressad över, jag vill vara tjugo i kanske två eller tre år. eller inte tjugo men när jag fyller tjugotvå eller så, där skulle jag vilja stanna ett tag

 

nu sitter säkert de flesta på olles och är fulla men det bryr jag mig inte så mycket om. fick en dryg känsla i kroppen när jag skrev det. jag skulle verkligen inte vilja sitta på olles och vara full nu, fan vad drygt det skulle vara

 

well well cykelställ (som min goda kamrat elin hade sagt) god natt på er!! Nu ska jag försöka sova. tror att det kommer ta ett tag innan jag lyckas somna, det känns som en sån natt. och det känns också som att helgen kommer bli bra. Fast vi inte har någonstans att sova. det känns som att det kommer hända något ~skumt~ för jag fattar inte vad vi kommer ta oss till hhmmm……..  …det låter som en gåta… haha nämen god natt nu då!!!(L)

 

linnet


Kommentarer
Postat av: Anonym

var ska du/ni i helgen eftersom ni inte har någonstans o söva? :) haha ja när man gått ut gymnasiet som man förr tyckte va såååå stort så känner man sig fan gammal :( när jag gick in på bloggen och såg att ngn skrivit och så var "well well cykelställ" det första jag såg, så trodde jag det var elin som skrivit allt, hihi hohoh :) Puss och kramisen då

2011-01-06 @ 12:13:29
URL: http://evsnoevis.blogg.se/
Postat av: L

vi ska vara i umä men alla sover alltid hos katt och katt bor hos någon tant på ersboda nu hahah.. så jag vet int vad som kommer att ske!



haha ja, well well cykelställ är äkta elin hagberg

puss puss!!

2011-01-06 @ 12:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0