fina vänner

19:50
alltså jag är den äckligaste människan på denna planet. har fan inte duschat på huuuuur många dagar som helst
19:50
jag sitteroch är sååå bajsnödig men ser vänner på tv nuuu och vill se klart så måste hålla mig en kvart
19:50
alltså jag är den äckligaste människan på denna planet. har fan inte duschat på huuuuur många dagar som helst
19:50
jag sitteroch är sååå bajsnödig men ser vänner på tv nuuu och vill se klart så måste hålla mig en kvart


Jag och evis skrev till varandra samtidigt och började fnissa åt vad vi sa. Vi är så fina vänner
/Elin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha. Åh jag tänkte att man nästan skulle ha kopierat och sparat vår härliga konversation som alltid lyckas bli något liknande. haha.

pussis på dig

2011-01-06 @ 21:40:49
URL: http://evsnoevis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0